תקנון אתר בארבי 

 1. אתר בארבי פועל בטכנולוגית הצפנת המידע SSL. פרוטוקול זה נהוג בכל אתרי הקניות המובילים בעולם  והוא תנאי הכרחי למכירת מוצרים באתר.

2. כל הפרטי האשראי של הרוכשים באתר  נשמרים בשרת מאובטח שאינו ניתן לגישהחשוב לציין, כי מבחינת חברות כרטיסי האשראי דינה של עסקת מכירה באינטרנט הינה כדין עסקה במסמך חסר. כלומר, בעל כרטיס האשראי מוגן מפני שימוש לרעה בכרטיסו, על-ידי גורם בלתי מורשה. במקרה שכזה לא יהיה אחראי בעל האשראי לפעולות שנעשו בכרטיסו וחברת האשראי תחזיר לו את כספו.

3. התשלום באתר הינו בכרטיסי אשראי ובתשלום אחד, רכישה בכרטיס דיירקט ודיינרס אינה מאפשרת זיכוי במקרה הצורך - אנא שימו לב!

4. אין אפשרות להחליף כרטיסים שנרכשו באתר בכרטיסים למופע/אירוע אחר רק באישור המשרד.

5על המזמין חלה חובה להזין פרטים מלאים וזמינים לצורך קבלת מידע אודות האירוע אליו הוזמנו הכרטיסים (כדוגמת ביטול או שינוי ) ! במידה ויוזנו פרטים ליצירת קשר שאינם נכונים האחריות תחול על המזמין בלבד !!!

6היה ונשלחה הודעה על שינוי מועד המופע אליו הזמנתם כרטיסים, זיכוי בכרטיס האשראי לרוכשים שיודיעו על כך במייל או בטלפון כי אין ביכולתם להגיע, יינתן שבוע ימים מיום ההודעה בלבד !

7במקרים של פורט מז'ור - מקרים שאינם תלויים במועדון בארבי כגון: מחלה של האומן, מלחמה, מבצע, אסון חלילה ועוד והיה ונאלצנו לדחות את המופע לתאריך חלופי, על הרוכש חלה אחריות לקבלת זיכוי או שינוי הכרטיסים וזאת עד 14 ימי עסקים לאחר קבלת התאריך החדש! כל בקשה מחוץ לימים המקובלים בחוק יבחנו על ידינו ולפי שיקול דעתנו בלבד! במקרים חריגים בבקשה לפרט את סיבת הבקשה!

8. יש להציג את הכרטיס האלקטרוני שקיבלת במייל ביום הרכישה או לחילופין תעודה מזהה שבאמצעותה בוצעה ההזמנה.

9. מדיניות החזרת מוצר- הביטול יעשה תוך 14 יום מביצוע העסקה ומיום המופע/אירוע ע"פ חוק הגנת הצרכן עסקת מכר מרחוק לא תזוכה כלל  "אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן לא יינתן זיכוי  7  ימים לפני שהמופע מתקיים ו 14 יום מביצוע העסקה ציטוט החוק :

"(ג       בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה .... (ד)   הוראות סעיף קטן (ג) לא יחולו על עסקת מכר מרחוק של – (תיקון מס' 26) תש"ע-2010- שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן; "

10. לא ניתן לבטל כרטיסים לאחר שנמכרו כל הכרטיסים למופע/אירוע.

11. לא ניתן לבטל כרטיסים בודדים ברכישה מרוכזת.

12. בביטול העסקה וזיכוי, הלקוח מחויב בהחזרת הכרטיס/ים לקופות עד יומיים לפני המופע/אירוע.

13. כרטיסים הנרכשים במימוש גיפט כארד לא ניתן לבטל או לזכות. במקרה של ביטול הופעה ניתן לעבור למופע אחר בלבד ובאותו הסכום במדוייק.היה ותרצו לעבור למופ אחר בסכום מופחת לא ינתן הפרש לכרטיסים !  לא ניתן לקבל זיכוי לאשראי של מקבל הגיפט!

דמי ביטול- במקרה של ביטול בהתאם לסעיף 6 לתקנון, בארבי תחייב הלקוח בדמי ביטול ששיעורם לא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או ב 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם בקשת הביטול תתבצע טלפונית בלבד למועדון בארבי  והזיכוי יבוצע בתוך 7-14 ימי עסקים וע"פ החוק בלבד!

14. במקרה של אי הגעה למופע לא יינתן זיכוי כספי .

15.למען הסר ספק בארבי הינו חלל אשר מוצגים בו מגוון תכנים. אין המועדון וההנהלה אחראית על תוכן שלא הובן או הוצג כראוי. האחריות הבלעדית הינה של מארגן המופע. הנהלת בארבי אינה אחראית על טיב ההופעה, איכות , וחוקיות המופע וכן אינה אחראית על תיאור האירוע באתר בארבי או כל שינוי אשר נעשה בפרטי ההופעה. למשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כלפי הנהלת בארבי וכמו כן ביטולים או זיכויים יתבצעו בכפוף לחוק ישראל.

16. אנו עושים מאמצים לייצר תכנים איכותיים לדאבונינו הרב המקום קטן מלהכיל את כל האנשים שרוצים להגיע ועל כן נוצרה רשימת המתנה לאלו שרוצים לרכוש כרטיסים . כשמועדון בארבי מודיע כי אזלו הכרטיסים אנו מתכוונים לכך. והיכולת לרכוש היא רק אם הציבור שכבר רכש ורוצה למכור או לבטל את הכרטיסים שלו.ופה אנו כמועדון מנסים ליצור חיבור בין הקונה לרוכש ע"י רשימת ההמתנה. קהל שמעוניין לשמור על פרטיותו אל לו להשתמש ברשימת ההמתנה ולצרף את פרטי ההתקשרות שלו. והיה כי נרשמת , נתת הרשאה למסור את שימך למבקשים למכור 

17.  לגבי חוק מלווה בחינם לנכה - במועדון הבארבי שבו יש הקצאת מושבים למופעי ישיבה והקצאת מקום למופעי עמידה (בשל המגבלה בתפוסת המועדון בהתאם לרישיון המועדון) אין פטור מתשלום למלווה של אדם עם מוגבלות, גם אם אותו אדם מחזיק בתעודה המציינת את נושא המלווה.

18.הכניסה למתחם המועדון עם בקבוקי שתייה אסורה והיא ע"פ שיקולינו הבלעדי בלבד (וזאת למען אכיפה פלילית וע"פ התייעצות עם משטרת ישראל).

19. הכניסה לבארבי מגיל 7

20. ע"פ הוראות המשטרה הכניסה עם נשק אסורה !

21. היציאה מהמתחם לאחר כניסתך לא תתאפשר אלא אם ברצונך לעזוב ללא שוב!

 

 

בארבי
03-5188123
הנמל 1 נמל יפו, תל אביב יפו
לקריאת תקנון בארבי
הצהרת נגישות מועדון בארבי
להסרה מרשימת תפוצה לחץ כאן
Copyright © EGTicket - EventGo Ltd
בארבי